28 november

Idag vaknade jag hos Kicki, eftersom det var där jag somnade igår..efter CSI;P

Och jag måste ha sovit riktigt djupt eftersom jag inte märkte att Kicki hade ställt alarmet på 03.00 för att springa ner i Tvättstugan och hämta upp sin tvätt..

Klockan 11.00 kommer Wictor förbi och hämtar upp oss.. vi tar en sväng till Täby
(men ångrade oss och åkte tillbaka till Vallentuna..Neeej, faktiskt inte denna gång!)
Kicki skulle handla färdigt sina julklappar eftersom hon inte har firat Julafton än, inte på riktigt iallafall och Wictor skulle kolla efter en boxniningssäck;P

Åt lite på donken och begav oss hemåt!
Bäddade sängen, tömde diskmaskinen och slog in Kickis paket..
(Wictor är ju förövrigt världssämst på att slå in paket, det såg ut som om en 3åring hade slagit in det..så vi slog in det igen!)

Bra paket VS. Wictors paket

Who's gonna be the winner in this competition?;)


Nu sitter jag här hemma i min pappas lilla rum och trycker på tagenterna, har precis svalt min sista tugga av middagen och ska väl förmodligen tvingas diska idag:s.. haha!

Hejdå BÄNGBULOR;D

~A~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0