Annandag-Jul

Lördag, igår blev det en lugn kväll som sagt.. och en mysig natt;)

Egentligen skulle jag inte ut ikväll, men som det ser ut nu har både planerna och humöret ändrats gällande det!;P

Nadin frågade om jag ville med till stan, men det lät dessvärre inte alltför lockande så hon & jag får ta och parta rejält någon annangång framöver!
Typ på en kryssning i Januari, i samband med att Sabina fyller 20 och Sandrah kommer hem från Paradiset, det vill säga Thailand:D<3

Men ikväll blir det till att stanna kvar i Vallentuna, lite vindrickarkväll hemma hos Jojjo kanske?:) eller hos Kicki..det återstår att se..
Hoppas iallafall på en trevlig kväll:)

Kan hända att jag kommer in lite senare och uppdaterar lite onödiga saker:D

Det var en gång en apa, som inte kunde rapa

Annars önskar jag alla en fantastisk lördag:D

PussKram & nyp i stjärten!
~A~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0