CP-internet

Igår när jag skulle publicera mitt inlägg som jag hade skrivit (som förövrigt var ganska långt) så blev internet CP! Jag satt hemma hos Kicki och hennes internet verkar strejka ibland:O

Men för att korta ner det.. Igår fyllde min storasyster år, så vi bjöd över oss dit på en fika med några av hennes närmare vänner.. det var trevligt!
Vid 7-tiden skulle de ut på restaurang men vi ville tydligen inte följa med!?

Så jag gick till Ica istället, handlade ägg&rödbetssallad (inte enbart) och väntade på Kicki som slutade klockan 7!

(kraschat ägg)

Sen kom Wictor, vi drog till Täby för att käka, på den där kinarestaurangen ovanför Mcdonalds, men när vi kollat in menyerna ångrade vi oss och åkte tillbaka till Vallentuna igen.. Vi besllöt oss för att gå på VåningEtt (men de hade stängt köket) så vi tänkte att kanske TreKronor hade något gott att bjuda på.. men vi ändrade oss återigen och hamnade tillslut på Lilla Valentina;P

Sen knallade vi hem till Kicki och såg på världens sämsta skräckfilm, it made no sence!
Wictor åkte hem, vi kollade på halva CSI, som jag redan hade sett, sen slocknade vi fortare än blixten slår ner!


Godnatt var det då!:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0