Då var det fredag igen!

Jag var med min vän Johanna igår, vi åkte en sväng till Täby för jag kände ett klädbehov..blev inte så mycket! Men det gillar plånboken bättre:)
Jag fick också för mig att exprimentera med hennes hår, så jag ville färga lite slingor.. men ja, det blev som det blev(alltså typ ingen skillnad), hon har extremt långt och tjockt hår faktiskt! :D Svårt då.

Och ja, hon sov över här också eftersom hon blivit lantis på senare tid;)

Imorse vaknade jag av att någon jävel ringde mig, felringning!
Sen kom Kicki på besök, vi tänkte äta lunch ihop alla tre, men köttbullarna min far hade köpt(troligtvis från Lidl)
smakade gammal svettig kryddpung.. skitäckliga! :P

Annars har det inte hänt något som är värt att dela med sig utav, men ikväll blir det paarty.. eftersom jag fyllde år i tisdags:D<3

Ha en underbar kväll!:) Because I will..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0