Dagen efter dagen!:)

Julafton blev stressigt, eftersom vi inte skulle stanna över natten hemma hos syster:) Vilket de hade räknat med, men det blev ett litet missförstång sinsemellan..
Men vi ses snart igen, de ska komma på besök efter nyår!
Då har vi en Lasergame inbokad:D

Jag fick många fina paket, men inte lika många som alla andra år!?:( Haha, man börjar bli gammal:)
Tack alla fina släktingar för julklapparna<3

Min systerson skulle fixa till håret lite, göra sig lite extrafin på Julafton:)
men min kära syster tyckte inte att det såg klokt ut, faktiskt så såg det slickat ut, han hade lagt en stor klick i luggen utan att sprida ut det över resten av håret..så min syster säger:
" Det där fixar vi om, du kan inte gå runt och se ut som Hitler" Med sarkasm i rösten givetvis, men det lät så roligt när hon sa det !;D<3


Efter julklappsöppningen hann vi med en lite fika:D
Trots all julmat så slank det ner lite andra onyttigheter också;)

Sen bar det av hemåt till Vallentuna, jag sprang upp till Kicki och kissade..hade en otroligt jobbigt resa eftersom man inte kan stanna längs motorvägen:O Haha!

Sen sprang vi hem till Krille och stressdrack lite vin innan vi var tvunga att gå till 3kronor, som hade arrangerat något speciellt inför Julaftonskvällen.."Kom innan 23.00, 00.00 stänger vi dörrarna" Något liknande stod det!:D

Jag blev aldrig full igår, att dricka cider för mig verkar ha samma effekt som läsk..waste of money;P

Hoppas att alla hade en UNDERBAR Julafton!


~A~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0