Dåligt av mig;P

Haha, det blev inte att jag skrev något här i bloggen igår, vet dock inte varför..eftersom jag har hur mycket tid som helst! Dåligt av mig..men vad gör väl en lite senare uppdatering?;)

Jag verkar ha totalvänt på dygnet, igår Tisdag vaknade jag när klockan var närmare ett.. men då somnade jag heller inte innan klockan blivit halv 5. Jag låg och stirrade på en film, som jag första timmen inte förstod något utav.. men tillslut fick jag lite grepp om handlingen. I korta drag; En elak kines som smugglade andra stackars kineser i kontainrar, som till slut blev skjuten till döds av sin kloka dotter

Så iallafall, när jag väl vaknade så slog jag en plingeling till min bäästa vän Kicko.. hon var hungrig(jag med förövrigt), så vi bestämde oss för att äta/ta en fika på det nya cafeét i centrum, tillsammans med Johan och Mungen. Det var mig en trevlig fika och en gudomligt god sallad!
Jag avslutade kvällen hemma hos Kicki, där vi proppade i oss (kanske lite för mycket) dipp och gurka;) och såg på CSI NY.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0