Stressigt blev det..

Idag, onsdag:)

Jag kommer seriöst hamna i "du blir vad du äter", jag och Kicki tog bussen in till Väsby idag. Där vi mötte upp Emilia och Linda som gjorde oss sällskap på Subway (Vår anledning till att åka dit)

Men låt mig säga att min morgon var väl inte alldeles för underbar, 06.45 ringer alarmet..dags att springa ner i tvättstugan. Jag hinner knappt somna om innan alarmet går om igen, 08.00, då låg jag dock istället kvar i sängen och lät Kicko sköta torktumlaren.
Hon hinner inte mer än att lägga sig ner innan hon flyger upp och ska frosta av frysen IGEN..den verkar inte vara helt frisk!
Efter detta lyckades man väl somna om litehalvt MEN jag hoppade till varje gång det lossnade en istacka från frysen eftersom den dunsade rakt ner i hennes lasangeform av stål! Mysigt:)


Men nu sitter jag här, nyduschad och har ätit någon skum middag tillagad av min far..'Kålsoppa med köttbullar', överraskande nog gick det faktiskt att äta:)
Ska strax röra på fläsket och göra mig iordning inför kvällen som kommer äga rum på Metropol i Sundbyberg;P
Med: Cazzi, Sandrah, Carro, Cilla och Marielle!
Får se vad det är för ställe egentligen, har hört både bra och dåliga meningar..men jag tänker skapa mig min egen uppfattning:)

Mer om kvällen kommer vid annan tidpunkt!
OCH.. ha en jääävligt trevlig onsdag, det ska jag försöka ha!:D
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0