Dan före dan:D

Hej alla bängbulor! :D

Nu börjar julkänslan i magen att komma, jag sitter nämligen och lyssnar på julsånger. Min kära syster skickade ett litet sms till mig idag och var så sprallig, men jag sa att min julkänsla inte hade kommit än..
"den kommer säkerligen när vi startar julsångerna, sjunger med så vi spricker och steker köttbullar!"
Då jääävlar!:D Men den kom lite i förväg, hoppas den håller i sig, just nu vill jag bara öppna paket!
Jag känner mig som ett litet barn Hihi, jag älskar paket..det kommer jag alltid att göra.

Den dagen man slutar få presenter börjar jag gråta:D
Jag säger bara..
Den dagen, den sorgen:'( Hihi

Så imorgon klockan 09.00 bär det av i våran skruttiga bil, hem till gänget i Sala:)
Dags att fira Julafton:D<3


LOVE

~A~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0