Duktiga flickor;)

Somnade sent igår, jag har lyckats vända på dygnet.. vilket inte är bra!
Så ja, klockan hann väl bli 05.00 innan jag tillslut somnade..dels för att jag helt enkelt inte var trött men också för att när jag sedan skulle lägga mig för att sova.. så kom jag och tänka på en äcklig historia som Kicki berätta för mig och Jojjo häromdagen.
Det var en liten kille som allt eftersom började höra sämre och sämre, så hans föräldrar tog honom till läkaren..där det fick reda på att han hade ett spindelbo i örot!
(hade hört denna tidigare men blev lika äcklad denna gången)
Så jag inbillade mig att det var små äckliga saker som kröp in i mina öron! USCH

Vaknade till av ett sms vid 08.20 men somnade om , tack och lov!
Men glömska lilla jag hade glömt att sätta på alarmet igen, men vaknade som tur var kvart 10.15:)

Gick och mötte min bjeesta ven Kicko vid lunchtid för att sedan knalla vidare mot Gym&Sim för att bränna lite kalorier.. det börjar bli dags att ta tag i kroppen! Eftersom man fuskade såå in i nordens förra vintern;)
Så på tomma magar cyklade vi och gick på bandet i 50 minuter..duktiga flickor! Nu är vi äntligen igång igen, so dont drop the energy:D

Nu sitter jag här och tar det lugnt, känner mig väldigt trött och ögonen har ramlat ihop flera gånger;P
Men vad gör väl det, ska ju vara uppe sent och gå ut på promenad med Kicki och Jojjo vid 23-tiden!:)
Bilden har absolut ingen koppling.. men den ville så gärna läggas upp;)<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0