Ett tidsfördriv;P

  • Du heter: Alexandra
  • Smeknamn: Alex och Aless
  • Bästa låt som skrivits: Haha ehm..!?
  • Värsta du vet: Burkskinka, själviskhet och lögner
  • Beroende av: Mobilen och pengar
  • Vad tror folk om dig: Att..Ja, något!?
  • En svaghet hos dig själv: Jag gråter när jag blir arg!:S
  • En styrka hos dig själv: I'm honest:)
  • Vad får du oftast komplimanger för: Håret och min GROTESKA tandställning!:O
  • Hur imponerar man på dig: Genom att inte vara en idiot som många andra..
  • Brukar du skratta för dig själv: Hahaa ja, det händer!
  • Vad står det i ditt senast inkomna SMS: Smaskigt! Annars kan vi alltid ta en traditionsenlig tur till Åkrahallen:)
  • Var bor du: Norr om huvudstaden
  • Trivs du där: Ja
  • Bästa film: Twilight, Flickan som lekte med elden..många fler!
  • Är du allergisk mot något: Ja, ansiktsmålningar
  • Hur svarar du i mobilen: Beror på..
  • Antal timmar sömn inatt: Ungefär 6 timmar
  • Brukar du komma i tid: Ja, är gärna lite tidig
  • När mår du bra: I Thailands vatten, flytandes på en madrass men ett glas färska hallon!<3
  • När blev du fotad senast: I lördags
  • Hur känner du dig nu: Julkänslan i magen kommer smygande;)
  • Vad gjorde du igår: Läs mitt tidigare inlägg:)
  • Vanligaste färg på dina kläder: Helt olika!
  • Vad tycker du om fötter: Jag HATAR fötter, HATAR HATAR HATAR!
  • Vad saknar du: Min mamma:(<3
  • Favorit plats på jorden: Var som helst där solen värmer mig:)
  • Favorit plats i din stad: Katarinahissen
  • Favorit dryck på morgonen: Tranbärsjuice
  • Rakar du benen: Men ja det är klart..!
  • När brukar du oftast gå och lägga dig: När ögonlocken ramlar ihop..
  • Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Nej, lite mer krävs det allt!;)
  • Vad skulle du göra om du vore kille för en dag: Runka, kissa och knulla
  • Är du bortskämd: Nej, det vill jag inte påstå!
  • Vad gör du i morgon: Sitter i en skruttbil på väg till Sala för att fira Julafton:)
  • Vad längtar du till: Öppna klappar :D
  • Har du bra vänner och äkta vänskap: ..men vissa betyder mer<3
  • Vad använder du för schampo: GLOW (den rosa)
  • Hur gammal är du: 19 år
  • Tycker du om någon just nu: Ja
  • Gröna eller röda äpplen: Gröna
  • Gillar du golf: Har spelat det 1 gång när jag var liten, men jag var så dålig så det blev roligt, speciellt att kolla tillbaks;)
  • Är det okej att gråta: Varför skulle man inte!?:O
  • Vad skulle du göra om du vann en miljon: Flytta till Grekland & köpa ett vinterboende i Thailand! Utan tvekan:)
  • Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Inte direkt..men kan väl vara trevligt att kosta på sig ibland! :D
  • Har du piercing: Yes, a few
  • Vill du gifta dig: Nja..
  • Vill du ha barn: J, absolut
  • Solar du ofta: Lite knepigt på vintern, men solarieöarna besöks väl ibland;D
  • Är du bra på att laga mat: Ja, hyffsat..tror jag! Inga klagomål hittills
  • Är du flygrädd: Nej, såvida det inte dyker upp äckliga luftgropar:(
  • Hur vig är du: Inget alls!?:P
  • Favorit karusell: De flesta faktiskt:D Wiiho
  • Är du musikalisk: Nää, men jag älskar att sjunga..
  • Vad dricker du helst när du är törstig: Vatten?
  • Vilken är din favoritglass: Sorbet bland annat..
  • Tror du på ett liv efter döden? Inte till 100%, Nej
  • Tycker du om sushi? Har aldrig provat:O
  • Vad äter du helst när du ser på film: Gurka med sourcream n' onion dipp:D
  • Har du tandläkarskräck: Nej:)
  • Är du morgon- eller kvällsmänniska: Kvällsmänniska
  • Vilken ögonfärg har du: Blå-gröna
  • Har du någon gång gråtit dig till sömns: Många gånger..
  • Biter du på naglarna: Inte så mycket längre..
  • Röker du: Feströker!
  • Hur ofta tränar/motionerar du: Jag försöker att komma igång igen:P
  • Senaste låt du hörde: All I want for christmas - Mariah Carey (Julstämning)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0