Fredag, hemmasittar-kväll:)

Fredagkväll, jag stannde hemma idag..jag var ju faktiskt ute igår + att det gick massa trevliga filmer..
Har legat som en degklump halva dagen och kollat på Harry Potter- De vises sten, och två andra som jag olyckligtsvis inte minns namnet på;P

Tog mig en tripp till Kicki för att se på 2 filmer som hon hade hyrt tidigare!
Men svängde in på Coop på vägen för att handla lite tilltugg:)

Vi såg på Surfer, Dude och Marley&jag!

Men sen vid 23.45..var det dags att bege sig hemåt..

och gissa vad jag får syn på på vägen!? Två fulla ungdomar, på en fredag..skandalöst!!:s
Nää faktiskt inte, eller jo jag såg två fulla ungdomar men vad jag syftade på var att jag gick förbi en anka..
en jävla gräsand som spatserade i snöhögarna!
Hur ofta händer det i slutet av December..!?
En anka på promenad längs allévägen, härligt!:D

<--(Ankan)-->

~A~

Kommentarer
Postat av: Sandrah

Hahaha! STÖÖÖRD!

2009-12-26 @ 06:54:55
Postat av: Aless

Blev lite chockad faktiskt! Men ville inte reagera för starkt eftersom de fulla ungdomar var 50 m bakom mig:P

2009-12-26 @ 13:52:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0