Ganska sliten va?;)

Ja, vad säger man? Sliten som ett as är vad jag är! Festade ganska hårt i fredags, startade relativt tidigt och slutade när min pappa vanligtvis vaknar, 06.30;P Haha!

Alarmet väcker oss vid 12.30, vi skulle nämligen flytta över Kickis sista ägodelar till lägenheten och förråden..

Vi båda mår finnemang tills vi börjar kånka på massa tunga skåp och hyllor..båda är vi lättirriterade och fräser åt varandra litegrann, men de stunder vi inte vara irriterade så skrattade vi som aldrig förr..åt saker och ting som egentligen inte är roliga. Jag antar att det var sömnbristen som bidrog!

Och nu var det lördag och dags igen..alkohol smakade inte gott nu! Men efter ett glas vin så var man igång igen!
Jag och Kicki satt som om vi var ensamma i hela världen, bara hon och jag och förkrökade hos henne och funderade på om vi skulle stanna kvar i sköna gröna Vallentuna och Tre kronor eller om vi skulle craza loss och ta en tripp till tegel!?;)

Det blev Tegel till slut, vi hade mycket trevligt och dansade oss igenom kvällen:) Blev lite problem att hitta Taxi vid stängning eftersom många var uppbokade men vi kom iallafall hem till slut..efterfestade med Kickis grannar och stekte lite krögarbytt..och blev väckt av Kickis mamma som knackade på vid 12.30 och ville gå på julmarknaden:)

Nu är jag trött! Kommer sova gott i natt:D<3

~A~


Kommentarer
Postat av: Kicko

Vi var pigga efter julmarknaden. hoho

2009-12-21 @ 23:19:07
Postat av: Aless

Haha.. ja för fan! Stek en sill:)

2009-12-22 @ 18:13:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0