Grattis till mig:)

Hipp Hipp Hurraa, för idag är det min födelsedag! :D

19 långa år haha! Och satans många fler ska det bli:)

Kan inte skryta med att det hänt allt för mycket idag eftersom min far var bortbjuden på jolbord med bostadsrättföreningen och jag SKULLE ha åkt på julbord med polisen och alla stockholms volontärer:)Men icke, det blev förhinder så jag gick istället ner och köpte Pizza på Sörgården åt mig och Kicki (som vi värmde upp tre timmar senare..) då är det som godast!;P

Medans min far avnjuter julbordet på Tre Kronor är jag ensam hemma, när det plötsligt ringer på dörren.. och se där, det var Jojjo som kom på besök! Med sång och present, mycket trevligt!:D

Och jag får ju inte glömma att jag totalstädat mitt badrum idag, så nu luktar det ljuvligt!:)

Lite senare dyker Kicki upp efter att ha sett på  "Flickan som lekte med elden" och ett tag efter det kommer även Kattis in genom dörren och tillsammans sitter vi och spelar kort och har det trevligt!<3

Nu har de nyligen dragit sig hemåt alla tre, och jag sitter fortfarande och småskrattar åt min och Kickis lilla brottningsmatch precis innan de gick!

GRATTIS TILL MIG SJÄLV:D<3

Annars så vill jag bara.. tacka för mig och önska er en Godnatts sömn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0