Inte bra!

Hej idag är det lördag men jag ska uppdatera min fredag:)
Den började inte bra, jag låg vaken till nio på morgonen och kollade på kanal "nature" - (isolated, the story of survival) haha, uuh kom ihåg programmets namn!
På grund av att jag mådde fruktansvärt illa! MEN eftersom jag hade planer inför kvällen ville jag inte acceptera det så jag intalade mig själv att jag mådde bra, det gick väl lite sisådär!:P 

Jag åkte en sväng till Täbycentrum med min far och handlade min födelsedagspresent:D en jacka! Finally:)
Där jag sedan mötte upp Kicki, Johan och Mungen..och kollade på när de åt på Donken!
Sedan åt jag, Kicki, Johan, Kickis far+bror tacosmiddag innan vi drog vidare till Kicki/bowling - Kicki igen/trekronor:P

Och jag sov väldigt gott när jag kom hem.. tackvare min sömnbrist torsdag-fredag:)


Men idag mår jag bättre och ska därmed ta igen gårdagen, sååå kört hårt! :D
Kommer in igen, litelite senare;)


PussKram & nyp i stjärten!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0