Julafton:D

GOD JÄVLA JUL:D
Jag har sovit väääldigt länge i natt faktiskt, hela 2,5 timmar..Tjooho!


Var tvungen att vakna 07.45 för att ta mig en dusch innan vi skulle bege oss mot Sala i skruttbilen..Far min springer iväg och hämtar bilen medans jag kånkar ner på alla julklappar!


Klockan 09.00 var vi iväg, men hinner inte längre än utanför Sörgårdens utfart innan pappa säger att han måste vända om för att gå hem och skita! Typiskt..vi ställer oss på uteparkeringen bakom Ica-särgården. 2 minuter senare kommer han tillbaka, och jag tänker.. jävlar vad han bajsade fort, men nej, han hade ju självklart glömt nycklarna i bilen!;)


Nu sitter jag här i köket i Broddbo och knappar på Idas laptop, tjohej!



Väntar spänt på julklappsöppningen och julmaten:D





"Jag saknar dig, du var mitt allt.. oavsett om det var varmt eller kallt. Miljoner ord räcker inte för att förklara hur mycket jag älskar dig och håller dig kär, eller hur mycket lättare allt blev bara av att du fanns där..

Tredje julen utan din mamma:(<3"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0