Lördag?

Jaha, igår var jag ute med bland andra Jojjo, Kattis och Emelie med Co% Hade ganska trevligt nere på tre kronor, MEN vi gick hem vid ungefär halv två.. Jojjo vandrade hemåt och jag och Kattis stekte ägg hos mig:)
(låter bekant)

Och idag vaknade jag vid 11-tiden.. Kicki ville prata med någon på väg till jobbet så hon slog en liten plingeling till mig vid strax innan 11 :P

Jag satt som en hösäck framför datan fram till klockan 14 när jag började laga matlåda eftersom jag har jobbat kväll idag.. 16-22.30! Ska det vara, men det blev lite komplikationer så fick jobba över till klockan var närmare 23.30
Men jobb är härligt i månadsslutet, det resulterar ju nämligen med pengar på kontot;D



Och nu sitter jag här, ska strax logga ut för att ta mig en häärlig dusch, se på TV och avnjuta lite dipp och gurka! Mmm:D<3

~A~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0