Måndag dag:)

Hej alla intresserade läsare(speciellt Sandrah Berg)
Idag är det Tisdag, det vill säga..att det var måndag igår!? :D

Känns som jag har flyttat över till Centralvägen, men glömt mina saker hemma i Sörgården..


(sörgårdens staty Hahaha)
Jag har inte sovit hemma på typ 4 eller 5 dagar!
Jag vaknade hemma hos Kicki, i hennes förövrigt ganska bekväma bäddsoffa! (men den ger mig ryggont mellan varven..FY!)



Lägenheten såg ut som en jäävla, jag vet inte vad??.. så vi började(trötta som idioter) att plocka undan.. Blev förövrigt två maskiner med glas och skabbiga tallriker efter lördagens Krögarpytt(som jag stekte mitt i natten! Efter Tegel)
Sedan ville vi vara lite onyttiga, så tog en lite trippelipp till Ica och stötte även på Mormor Renate;)

Väl hemma i lägenhten, ringer Linda från jobbet och undrar om hon kan titta förbi en liten stund! Och det gjorde hon Taada:D

Jag begav mig hemåt, åt brända köttfärsbiffar (inte allt).. Men nej, istället slängde jag mig i sängen med chipspåsen i högsta hugg ;) *slänger mig i sängen*
Kollade på bland annat CSI och typ "Dirty jobs"




Kommentarer
Postat av: Sandrah

Hahahahahhahahaa!

Alex, du ÄR störd! Jag tror jag seriöst dör av skratt när jag läser det här.. xD



Kan verkligen se dig framför mig när du säger "lägenheten såg ut som en jävla" ah, sen en suck också.... Så typiskt dig.. Haha!

Du är fan störd!

Slutkörd i nattmössan ;D

haha älskar din blogg <3

2009-12-23 @ 16:16:34
Postat av: Aless

Slutkörd i nattmössan.. nää:D

Men vem vill läsa en tråkig blogg!?

Man försöker ju iallafall;)lyckas ju litelitelite verkar det som Hahaha!

2009-12-23 @ 19:49:44
Postat av: Sandrah

Hahahahah!

Sant tjejen ;)



Ja absolut den är rolig. Superrolig..... :P

<3

2009-12-26 @ 07:01:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0