Måndag natt;)

Ja, jag skriver faktiskt ett till inlägg.. eftersom jag kan tänka mig att det är vääääldigt tråkigt och jobbigt att läsa inlägg som är lika långa som en underarm;)

Där låg jag i mitt rum, under mina 2 täcker förörvigt.. efter som det var förjävligt kallt igår (idag också för den delen), när Kicki ringer mig..på väg hem från jobbet..och igen lite senare, och vill att jag ska komma över på en fika med henne och bängan:) jag var lite skeptisk i början eftersom klockan var närmare 01.00 :P

MEN när hon sedan ringer en tredje gång och försökte locka dit mig med lite alkohol och en Måndags-fest i Åbygärde så nappade jag!
Så jaa, jag klädde på mig helt enkelt.. vill ogärna knalla dit i min Hello Kitty pyjamas;)

Kommer hem till den lilla lyan, och sitter och konverserar lite med Kicki och Bängan innan vi drar oss mot Murstensvägen;)

Trevligt trevligt, klockan var väl ungefär 7 på morgonen när vi ringer efter en Taxi och åker till Macken för att köpa en French Hotdog;D

Och jag sov återigen i Kickis soffa, och vaknade till vid 12..men somnade lika snabbt igen.. och vaknade igen..kl 15, för Kicki skulle jobba och vi var hungriga..men korvbrödet på Ica var torrt!
Usch och fy..skäms och smisk!



Ha en underbar evening everyone :)<3
~A~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0