Måndagen..



Dålig uppdatering, blev ingenting igår eftersom jag inte var på "sitta-vid-datorn" humör:P
Men.. unnade mig iallafall en sallad från det nya caféet, som förövrigt är gudomligt god!

Kicki knallade iväg till jobbet och jag låg kvar i hennes skööna soffa och gled runt lite på internet innan jag sprang iväg till Ica och pantade lite tomburkar..det blev en hel förmögenhet på 6.50kr!;)
Jag begav mig sedan hemåt för att äta Laxpudding och städa undan lite, vid 23.15 plingar mobilen till och Jojjo och Kicki står nedanför min port och vill komma in:P

Efter en liten stund vandrade vi hem mot centralvägen, där både jag och Jojjo skulle spendera natten, vi somnade inte innan klockan 04.00 :O och skulle väckas av det förbannade alarmet redan 9.30 eftersom Kicki blivit kallad till förhör..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0