Metropol, onsdagens kvällsnöje:)

Gårdagens utgång blev godkänd:) Vi hamnade efter många stora frågetecken på Metropol iallafall.. Roligt att prova på något nytt ställe ibland och pausa lite från Vallentuna:P

Väl framme bestämmer jag och Cazzi oss för att sjunga karaoke, dock visste vi inte vilken låt! Efter en liten stund hör jag att våra namn ropas upp, och de startar en låt jag inte kan:P "Äsch, jag är så full så jag skrev upp första bästa låt" - säger Cazzi efteråt.
Jag kände också för att köpa mig en shot och Emil den elakingen som förövrigt fyllde 19 år, lurar mig att köpa någon äcklig jävla sörja, jag tror det var tabasco i den för halsen brändes i en kvart! Men jag sväljer halva och tvingar i Emil resten(som oturligt nog verkade gilla skiten)

Och som gamla goda vanor stannade vi på donken på hemvägen, bjöd vår personliga chafför Cilla på mat och fick också för mig att min pappa var hungrig!? och köpte hem en Lilla-menyn åt honom(men fick aldrig min cheeseburgare, fick istället en pommes för mycket!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0