Min hääärliga lördag

Jag är dålig på det här, jag är inte direkt någon daglig bloggare..

Jag var ute i Lördags, tog igen min nyktra fredag och hade det ytterst roligt men mina trevliga vänner:D Med förkrök hos Kicki och ett antal olika människor, sedan bar det av till tre kronor!

Efter ett tag på tre kronor begav jag mig hemåt till min underbara säng, efter ett tag ringer min alkoholpåverkade vän och vill ha med mig på efterfest, så jag drar mig långsamt upp ur sängen:P 
Men väl där borta hade jag mycket trevligt med bland andra Kicki, Kim och Wictor:D<3

Och somnade förövrigt lite för sent, närmare klockan 09.00;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

varför somna du så sent???

2009-12-07 @ 22:56:37
Postat av: Anonym

Inte en aning, kan du friska upp mitt minne!?:P

2009-12-09 @ 00:27:03
Postat av: Anonym

vill du verkligen att ja ska göra de här? du vet att ja gör de.... :)

2009-12-10 @ 11:51:31
Postat av: Anonym

Haha jag har då ingenting att dölja!;)

2009-12-11 @ 18:01:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0