Random händelse denna tisdag;p

Jaa, idag vaknade jag av alarmet.. Kicki gick upp och gjorde sig iordning, antar jag..faktiskt så märkte jag inte ens när hon gick:p
Jag och Jojjo låg kvar i sängarna som två zoombies, tills Kicki kom hem igen vid 10.30:)

Jag och Kicko blev hembjudna på hembakat hos Chilla, det var trevligt och hennes dotter är underbart gullig:D
efter det knallade vi hem till mig och bytte skor innan vår lilla promenix vid sjön och kyrkan:)

Åter i lägenheten, sitter vi och kollar hund på blocket.. för vi vill ha en<3 hihi!
Och plötsligt så knackar det på dörren..!? Kicki springer och kollar vem det kan vara, "det är några killar" - säger hon.. och vill inte öppna eftersom hon ansåg sig se ut som ett trash.. men jag ville utforska detta och sprang och öppnade!

Hahaha det var grannen rakt ovanför som ville kolla grannarna i trappuppgången:p Mycket sociala och trevliga, de bjöd in hos i deras renoveringsobjekt till lägenhet, en etta.. som verkade vara galet mycket mindre än Kickis på grund av planlösningen;P
Vi drog upp en liten sväng senare haha, där de även bjöd in oss på krök ikväll..enligt honom, jag citerar "någonstans i Vallentuna".. Men ja, man får väl helt enkelt se vad kvällen har att erbjuda;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0