Snart smäller det! Och då gäller det..

CP CP CP, jag hade skrivit långa inlägget så blir det CP igen!!!!!

Men trots det, idag är en bra dag, för idag är jag glad..Man känner verkligen hur det nya året närmar sig med stormsteg!
Roligt, Roligt:)
NYÅRSAFTON på Torsdag!

Jag kommer ihåg nyårsafton 1999, jag hade precis fyllt 9 år och vi firade traditionsenligt nyår hos min moster.. men jag var rädd! Jag hade nämligen fått för mig att något hemskt skulle hända eftersom det skulle bli 2000-tal, inte vara 1900-talet längre;P Men inte det inte, det blev ju precis som alla andra år:) Haha!

Idag har jag gjort mer än vanligt. Jag vaknade, sen somnade jag om (det var 2 saker) ..sen kommer Kicki över, jag lagar lunch. (2 olika rätter)
Sen tar vi oss en promenad till Mörbygården där Mormor Renate bor för att hälsa på släktingarna från Småland:D Kickis kusiner är ju bara för söta, Edvin och Evelina..det riktigt lyser busunge i ögonen:)
Vi gick sedan ut för att åka pulka..jag, Kicki, Jeanette, Mattias(föräldrarna) och barnen.
Vi gick till en liten backe bakom Hammarbacksskolan:)
Jag ville åka pulka och kasta snöbollar, men jag var inte klädd för snölek och frös som en stucken gris..så jag stod över, men hade trots det mycket trevligt bara genom att kolla på toknissarna!;)

Vi begav oss mot Centrumet för att Kicki ville dammsuga och torka golven och jag ville in på Ica och handla mjölk och kaffebröd eftersom Kickis familj ville komma över på en fika imorgon på eftermiddagen. OCH då måste man ju faktiskt kunna bjuda dem på något!;)

Kicki skulle jobba och jag begav mig hemåt för att städa mitt rum, jag kände att det var dags nu när jag inte längre varken såg golvet eller hittade mina kläder;P

Papputten bjöd även på god middag med förrätt:)

Och nu sitter jag här och dricker saft, ska snart sätta igång en tvättmaskin och funderar på om jag ska skriva något mer!?
Neeej
, det får räcka:) Haha och nu när jag ser efter så kändes det som jag gjorde mer saker än jag gjorde:P Men vad fan!

Sovgott&vakna torrt, såvida ni inte vill sova sött och vakna blött!

Sweetdreams;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0