Vinter?

Jag säger bara fy faaan, vad kallt det har blivit, och det bara över en natt! Jag fyller år på tisdag och vet att jag ska få en vinterjacka av min far, som vi ännu inte köpt.. så jag springer runt i min slitna skinnjacka och fryser rumpa och fingrar av mig!
Måste tvinga med honom till Täby eller någonting, typ..imorgon om jag har tur.. så jag överlever helgen:)

Min Torsdsg:
Vaknade, mådde bra:D Tog mig en varm dusch innan jag begav mig till Centralvägen för att umgås med Sandrah och Kicki ett tag. På vägen dit kände jag mig fruktansvärt hungrig så jag stannade till på Kinan och köpte mig en 76:a :)
Vid 14 tiden, följde jag med min vän till Hairstyle som skulle fixa frisyren en aning:) Hon blev skitsnygg:D

Sprang förbi ICA för att köpa en trisslott och en gurka:P NITLOTT!
Sedan var det jobbet som kallade för Kickis del och jag vandrade hemåt.. hinner inte mer än innanför dörren så ringer de och frågar om jag vill jobba! Men då sa jag att dem allt får hämta upp mig hemma;)

Så ja, ikväll har jag jobbat.. från 16-22.30, det flöt på galant!
Och min snälla kollega Martina skjutsade hem mig efter sista kunden:) Men en halv sekund efter att jag stigit ur bilen och hon har gasat vidare, märker jag att jag har två kundnycklar i fickan!
JÄVLA typiskt! Så hade ju inget annat val än att gå tillbaka till kontoret och lämna nycklarna..

Men jag fick mig en liten promenad:) Vilket inte skadade efter den stora bit kladdkaka jag, Emilia och Kicki smällde i oss efter middagen;P
Godnatt och sovgott<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0