24/11

 

Det hände en lördagskväll, en lördagskväll två veckor innan min födelsedag. Det är en lördagskväll jag aldrig glömmer, något som alltid kommer sitta kvar inte bara i minnet utan även i hjärtat. Den här lördagskvällen i november, var den kvällen du dog mamma. Denna lördagskväll lägger spår i själen, att tänka tillbaka på när jag fick se dig ligga där livlös gör mig nedstämd och av någon anledning slår hjärtat fortare och jag andas högre. Det var den här lördagskvällen jag förlorade min trygghet, min ängel som hade  allt och mycket mer därtill. Men det var också den här lördagskvällen jag kunde slappna av, för jag visste att du nu längre inte led eller hade ont, det var skönt att känna att du nu har det bättre. Men det hade varit mycket skönare och det hade känts mycket bättre om du hade fått bli frisk och stannat kvar hos oss mamma.



Två år av oändlig saknad!



Jag älskar dig mer än vad hjärtat har plats för<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0