Dagens födelsedagsbarn..

..är Jane! Grattis gumman<3
Imorse frågade jag om du fått några spännande presenter?!.. och jag förstår att du hoppade av lycka när du fick din gröna tandborste:) Vem skulle inte, tokfia*

så... slit den med tänderna!



Vad har jag annars sysselsatt mig med idag?
Jag tog mig en promenix till centralvägen och hälsade på Kicki, där jag..frostade av frysen, skrattade lite åt Johan med hans otroligt stiliga slingmössa och kollade på bilderna/videorna från mina vänners lilla Beligen-trip

Sedan skrek magen efter mat och jag var gaalet sugen på ett pizzabröd med bearnaisesås:) Men vad fan, dom värmde inte ens skiten så där satt jag i Kickis svarta soffa och åt ett kallt pizzabröd, det var inte alls lika gott som jag hade hoppats på!

Och nu, nu sitter jag här och rullar tummarna.. funderar på att kanske ta en promenad - kanske!

Men, kära läsare..TackochHej, and enjoy your day!<3

Kommentarer
Postat av: Jane

Haha tack gumman, jo du nu ska de slitas tandborste ;) ojoj vad de ska borstas! kommer ha de finaste tänderna !

2009-11-30 @ 22:23:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0