1 april

Kunde inte skriva något igår, eller visst hade jag kunnat om jag velat! Men jag var och besökte min bästa moster och CO% och ville inte vara så osocial som att sätta mig vid internet när vi ses så sällan, dessutom sitter jag vid datorn allt för ofta hemma!

Moster "Magganhaggan" bjöd på väldigt god middag, skink- och broccolipaj/ grönsakspaj med vitlöksbröd och sallad och som att det inte räckte med det..så ställer hon senare fram en stor skål med fruktsallad. Supergott!<3

Vi avslutade kvällen med ett parti poker och "Borat".. vi satt och skrattade allihopa:D
Mycket mysigt, det får göras om oftare:)

1 april var det igår också, enda dagen man faktiskt får luras! ;)
Blev ni lurade- och lyckades ni lura någon? :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0