Barndomsvän:D

Godkväll i stugan!

Idag har jag varit på gymmet. Jag har satt upp personliga mål när det gäller konditionsträningen, så nu gäller det att hålla sig till de! Inte gå hem innan:)

(Nu är jag medvetslös)

Är med min sinnesförrvirrade barndomsvän från 40-talet. Hon sitter här på min pall och petar på skärmen, hon verkar ytterst faschinerad av den nya teknologin. Jag ska snart bjuda henne på kvällsmat, en smörgås med mjukost eftersom hon inte har smakat annat än messmör. Sedan ska vi gå till "sängkammaren", förvånadsvärt nog jobbar hon, vem vill anställa henne? Nej, nu ska jag plocka fram pottan, utifall att hon inte vet hur en toalett fungerar.


Ha en trevlig kväll;)

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0