Designa din egen bikini!?

Jag gick in på Nelly för att kolla om de hade några fina bikinis till sommaren
och då ser jag ett "fönster" där det står om en tävling.

Man ska designa en bikini! Priset i tävlingen blir att bikinin kommer att kunna köpas på hemsidan samt
en utlandsresa med Destination.se, värd 20.000 kr.

Så jag dödade lite tid på det;)


RÖSTA PÅ MIN BIKINI :)

och gör din egen..klicka bara på länken nedanför bilden.


Min designade bikini på NELLY.COM

Hjälp mig att vinna, rösta på min bikini här!

 

Hahaha, chansen att vinna är garanterat omöjlig, men vad fan:)


Kommentarer
Postat av: syster yster

Nu har jag röstat! Kram på dig!

2010-04-07 @ 10:17:01
URL: http://martalouise.zoomin.se
Postat av: Robban

haha du vet att man kan fuska lite va? ;)

säkert de som dom andra gör xD

2010-04-13 @ 21:42:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0