Mirror mirror

Är det någon som kommer ihåg serien "mirror mirror"?
Den gick på sommarlovsmorgon 1995.
Kuttistuttis hade laddat ner den, jag känner igen introt - sången och filmningen, dock inget annat.
Men sommaren 1995 var jag 4 år så jag klandrar inte direkt mig själv:)



Hittade en mycket bättre trailer, men den gick inte att lägga in.. typiskt!

18.00 började vi kolla på serien, den är uppdelad i 20 avsnitt.. vi satt som klistrade och tog endast pauser för toalettbesök och kvällsmacka.
03.00 var sista avsnittet slut, 9 timmar i sträck - personligt rekord;)
Och min nacke var lika stel som en trädstam, är fortfarande lika stel som en trädstam!


Vaknade, telefonen ringer - Kickoo som ringer och säger att det snöar! VAAA!?
Jag var tvungen att gå och kolla för att försäkra mig om att hon inte ljög, Haha.
Hon ljög inte!

Så vad fan lever vi i för värld? Kan modernatur ta och bestämma sig?
Jag har nöjt mig med skinnjackan ganska länge nu och igår gick jag utan, idag är det ju annat som gäller..

Vår igår - Vinter idag.
Jag blir fan trött!
Men men, nu ska jag ut i det härliga vädret - förbränna lite kalorier.

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0