lägenhet? Ja, tack:)

Hoppsan, jag märker nu att jag är usel på att uppdatera här i bloggen!? Jag loggar in varje dag men ibland verkar både orken och intresset tagit tidig semester!

Men.. Now I´m back again, back in buisness;)

Vill bara passa på att ge mig själv lite beröm.. igår var jag väldigt flitig och storstädade det stora badrummet, och då menar jag STORSTÄDADE! Rensade från saker jag inte längre vill ha eller behöver eller som helt enkelt har tagit slut men fått sig en fin liten plats på hyllan ändå?

Sedan var jag väldigt förväntansfull inför kvällen, det är ju tisdag..TVprograms-race!
Men nej, de har bytt ut Dating in the dark mot Fula Bettan :(

Jag var även på en lägenhetsvisning igår, vet inte om man faktiskt kan vara mer intresserad än vad jag är!?
Jag vill ha den, kan inte alla bara skjuta sig eller varför inte hoppa av budgivningen?:)


Kommentarer
Postat av: syster yster

E det du eller ni som ska flytta?? Letar du efter en egen? Spännande!!!!

2010-04-28 @ 18:00:45
URL: http://martalouise.zoomin.se
Postat av: Lillasyster

Båda två om vi ska flytta, men blir en 2a i så fall så den kan man ju ärva eller köpa ut senare;P

2010-04-28 @ 21:32:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0