Privat-extravisning

Mäklaren från gårdagens visning ringde mig idag, han skulle kolla om jag/vi fortfarande var intresserade. Och jag var ju väldigt intresserad, bättre 2:a blir svårare att hitta!

Men som sagt har ju inte jag all talan, så jag bad honom även ringa min far.
Jag bad snällt att pappa skulle ge lägenheten en chans eftersom jag var så väldigt instresserad, planlösningen var alldeles perfekt.
Jag hade även suttit och klurat på ett bra svar när pappa skulle säga (vilket jag var 100% säker på) "Det var ju så dåligt med utrymme" eller "Det fanns ingen tvättmaskin", och det verkade gå hem, ibland kan jag!

De bestämde möte för en privat visning idag klockan 17.00.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0