Rymdskepp?

Patrik - "Mysiga dagar i solen:)" heter albumet:D ser fan inte så soligt ut!:)

Alexandra - Men det var det! På Kickis baksida råkade det bara vara skugga på grund av husen;)

Patrik - Okej! Men hur förklarar du skuggan när ni är ute och går vid sjön då?? Var det ett rymdskepp som skymde solen?;)

Alexandra - JAA!! Vi blev helt paffa..men chockade framförallt, så jag hann aldrig fota det!:/

Patrik - Men fan, jag hade ju velat se bild!:( Aja, du får ta bild nästa gång du springer på det;D

Alexandra - Ja det hade definitivt varit något att skryta om på bygget, tror dessvärre bara att de var på genomresa! Men jag ska ha kameran i högsta hugg, trust me:)

Patrik - Låter bra! Haha vadå, den skulle vidare till Götet eller?:D

Alexandra - Ja, tydligen var kossorna kåtare där! Jag misstänker starkt att de ska bygga en ny ark..


Patrik - VA!? Är det sant, coolt:)



Hahaha, hittade en ful konversation mellan mig och Puttefnask!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0