Sa vi vaccination?

Idag skulle jag ta vaccination mot dessa vidriga små odjur, nämligen fästingarna... trodde jag iallafall!
Jag ställde alarmet på mobilen men måste ha stängt av det i sömnen för när jag vaknade var klockan 10.15 och vi skulle vara där 08.30, lite försent va?

-Varför väckte du mig inte?
- Jag glömde bort att vi skulle dit.

Väldigt bra! Hooho.
Men ingen skada skedd, sprutan finns kvar tills på fredag, då ska vi göra ett nytt försök! hahaha.


Är ni rädda för sprutor?:)
Själv har jag aldrig haft problem med det, i 4:an när man skulle ta stelkrampssprutan var jag enda tjejen som inte grät:P Då var jag stolt, eftersom även vissa killar grät! Haha.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0