Söndag's göra:)

Jotack, man är ju lagomt pigg.. Låg vaken väldigt länge i natt, jag ville inte sova.
Jag såg på film, tyvärr har jag inte alltför många valmöjligheter men det fick tillslut bli "Gilbert Grape".
Ganska söt faktiskt!

Har ni sett den?:)

Sedan blir man som vanligt väckt av att mobilen ringer vid 10-tiden.
Men jag pallrade mig iallafall upp, bjöd en vän på lunch - pommes, café de Paris och kött:)

Sedan blev det en sväng till Täby, följde med som smakråd åt lillen och sällskap åt chafför'n..
Vi hittade två riktigt snygga plagg:)
För min del blev det dock bara fönstershopping, frustrerande! Haha.

Nu väntar en god middag, sedan blir det myskväll med min bjeesta ven och kanske Curtis, we'll see!:)

Vi ska göra smoothies och färskpressad apelsinjuice, mycket efterlängtat;)



Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0