Positiv inställning:)

Ibland verkar en positiv inställning fungera väldigt bra! Igår mådde jag inte bra, hade huvudvärk och feber.. vilket skulle betyda att jag inte hade kunnat träna idag.
Jag intalade helt enkelt mig själv att "knocka huvudvärken och febern" och se på faaan..
Jag mådde bättre idag, så jag gick till gymmet!

Det är lite lustigt, jag längtar till fredagarna jämt! Inte för att det är helg, jag har helg hela jävla tiden..
jag längtar eftersom det alltid ska bli så spännande att se vad vågen visar:D


Fredag, 2 april:
Glitter Words,
Glitter Words




Fredag, 9 april:

Glitter Words,Glitter Words

 

Tycker att det är en bra viktminskning på 14 dagar :)

Sååå, jag är glad! Hihi.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0