Jag har hittat min hackspett!;D

Hahaha rensade bland mina saker idag, saker som hamnat nere i källarförråden.
Gamla leksaker, gosedjur BEBISKLÄDER!


Gud vad gulligt, att jag har varit så liten!?:) Hihi.

Vissa saker har jag inget minne utav men många leksaker kommer jag faktiskt ihåg, jag hade två små uppfällbara hus..det ena såg ut som en sko och var en "skola" och den andra såg ut som en symaskin och var en "tygaffär och lägenhet" HAHA.

Och sedan hade jag en röd, vit, blå hackspett..det finns kort när jag sitter på köksgolvet med den brevid, den var mycket större än mig och nu idag så var den inte alls märkvärdigt stor hahaha.

Men hittade även lite andra gosedjur, men de behövde tvättas.. en aning dammiga!




Kommentarer
Postat av: syster yster

hörru du du, nu får du byta bakgrund för jag kan inte se vad du skriver!!!! Kram på dig! Hoppas att ni får lägenheten! Kram Big sis

2010-04-29 @ 20:49:00
URL: http://martalouise.zoomin.se
Postat av: syster yster

haha vem tror du att du fick miniatyrhusen av!!? Jag tyckte nog att de var roligare än vad du tyckte ha ha!!Den platta överkörda katten är suuuperfin tycker jag!

2010-05-02 @ 09:43:08
URL: http://martalouise.zoomin.se
Postat av: Lillasyster

Hahaha dig? Mitt minne är inte det bästa;D Haha, jaså..jag minns att jag pysslade rätt mycket med de där små husen:) Och är det där en katt?:O Jag undrade faktiskt!!! Hahaa, eller vilken. Den svarta pälspollen? Vad ska den vita föreställa?:P

2010-05-03 @ 00:29:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0