Besök hos moster + GYM! :)

Sov dåligt, sängen var ingen höjdare! Haha. Har alltså varit väldigt trött idag.
Ville egentligen bara åka hem till min säng, mina 2 täcken och 6 kuddar och vila upp mig!

Men nej, jag tog mig i kragen allt.. och tog tåget raka vägen till gymmet där jag mötte upp Sara.
Skulle egentligen, som vanligt ha gått på CoreBosu passet.. men bestämde mig för att skippa det och träna mage och rygg på maskinerna istället:)

Sen kondition, var slut efter 10 minuter. Orkade helt seriöst inte ett steg till!
Men ville gå hem och känna mig NÖJD! Så körde kondition 1,5 timme. Mycket duktigt av mig :D

Sedan har jag befunnit mig lite varstans innan det blev filmtittande med Kickoo, "Hans och hennes" Haha..den är faktiskt lite rolig.

Min moster har förövrigt ett mycket lyhört hus.. Jag låg i rummet längst bort på nedervåningen och hon stod i rummet längst bort på övervåningen (från varandra alltså).
Och det var nästan som att föra ett normalt samtal! ;P

-"Sandra, jag hittade den här ansiktskrämen jag pratade om tidigare, vill du prova den?"
-"Jag har precis lagt mig, tack ändå!"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0