Tjocksmock dag!

Imorgon är verkligen en dag full av aktiviteter!




Jag måste ställa alarmklockan på 08.00, gaaaaah..jobbigt värre, när gick jag upp den tiden senast!!?

Det är fredag, jag ska alltså gymma. Jag skulle egentligen vilja sova längre och ta det lugnare, men nej..jag ska! Det är dessutom min mät- och vägdag och jag går efter gymmets våg!




Sedan ska jag göra det, och det..och ja juste, även DET!

Ta tåget mot huvudstaden, ungefär klockan 14.. i sällskap av min kära vän Kickoo!
Tillsammans ska vi orientera oss till Barnhusgatan, göra något ingen av oss gjort tidigare.. ska bli riktigt kul faktiskt:)

Sedan möta upp Puttefnask med flera för att keeeka middag på Sveavägen.

Hem till "Skjut mig" - tuna, kanskekanske tittar in på TreBurkar, sedan är det BUMS i säng för (Aless).
Ska upp alldeles för tidigt på lördag! :/

Kommentarer
Postat av: syster yster

Vad är det du ska göra som är så ansträngande???? Nu är jag väldigt nyfiiiken!Kram på dig!

2010-04-09 @ 08:53:15
URL: http://martalouise.zoomin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0