Det finns inte många vettiga människor, vilket skämt du är!

Jag är så äckligt trött på Vallentuna! Jag vill bara flytta härifrån. Jag kollar (utan överdrift) på lägenhetsannonser minst en gång om dagen..

Igår fick jag höra något som bara är helt jävla efterblivet, att en specifik person skulle ha sagt att den sovit över hos mig natten fredag till lördag och att jag skulle ha slängt ut honom vid kl 10 på morgonen.
Han hade inte nämnt namn, men sagt att "hon bodde på gaveln i Sörgården, har brunt hår och har arbetat inom äldrevården"

DU, eller den människa som hittat på det där kan inte ha mycket vett i skallen, det är bland det löjligaste jag har hört!
Vad får man ut av att hitta på en sådan historia!?
Jag tycker bara att denna stackars människa som tänkt ihop denna lögn har skämt ut sig.


JAG känner inte ens DIG!!
JAG
känner inte ens HONOM!!
Så varför i helvete skulle jag ta med honom/dig hem?


Din omogna, inkompetenta...pojke?
DU ÄR ETT SKÄMT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0