HEMMA IGEN;)

Heeeeeeej!
Nu är jag hemma igen, hemma i kylan! USCH..Satt nästan med konstant gåshud hela hemresan!

Vi har iallafall haft två sköna veckor borta i Agia Napa, i lördags drack vi inte en droppe annars gick det inte en dag utan att vi tog oss några glas eller ÄNNU MER ;)

Torsdagen den 12e var vi ute med GRABBARNA GRUS och deras PARTYBÅT, helt klart vecka 32s höjdpunkt:D

Åker ni till Cypern och har party som syfte så är det något jag rekomenderar, alltså "Grabbarna Grus"-partybåt för scandinavier. Det finns även en brittisk partybåt som ser ut som "Black Pearl"
i Pirates of Carribean och verkar ha en del sjuka upptåg;)

Och självfallet har vi solat och badat varje dag, till och med igår(hemresedagen)
eftersom vi åkte hem sent på kvällen.
Och Johanna hade en märkligt begär om att Jag, Kicko och Kuttis skulle äta på KFC
(kentucky Fried Chicken) som är väldigt känt i England och all over the world.
Trots att hon själv är vegeterian;) hahaha.

Men jag måste säga att fy faraaaao vilken god "snabbmat", lätt ett till besök på KFC.. så fort jag ser nästa skylt!

Jag låter bilderna, på facebook och här avslöja resten av vår resa:)
Annars kommer ingen orka läsa;) haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0