Aless är sjukling :(

Jag är förkyld och jag gillar det INTE!
Har skitsvårt att somna om kvällarna, blir nästintill på morgonen jag somnar till..
I natt somnade jag sittandes, kändes lite halvlustigt :)

Idag har jag varit på dagstur med Johanna, Pierre och hans mor. Vi svängde förbi Täby, Kungens Kurva och något annat fyndigt ställe!
1 till julklapp halvklar, dock har jag ingen födelsedagspresent till Max än! Bråttonbråttom
För han fyller år om en vecka, på måndag och JAG fyller år på onsdag :D

GÖR MIG FRISK! Jag har ont i bihålorna, borde kolla upp det va? :P

Kommentarer
Postat av: syster yster

Du är ju strax gammal gullet!! Måste skynda och köpa paket hihi!!!!

2010-12-07 @ 05:57:10
URL: http://martalouise.zoomin.se
Postat av: syster yster

Förresten, glömde säga krya på dig!!! Det andra födelsedagsbarnet är oxå sjukt :(!

2010-12-07 @ 05:58:08
URL: http://martalouise.zoomin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0