Borta!!!! :)

I'M FREE!

Tandställningen är borta och tänderna är raka :)
Har dock en otroligt irriterande tråd fastlimmad på insidan av tänderna, både uppe och nere som fortfarande hindrar mig från att äta de gröna äpplena som är så goda. Eller andra hårda saker för den delen, kycklingklubbor, hela morötter (fast det är ingen större förlust)

Känns inte jättekonstigt i munnen faktiskt, har fått höra att hela munnen skulle kännas full av bomull men det ända jag kan känna är mitt svullna tandkött :/

Tandläkaren sa att jag skulle vara försiktig så att inte tråden lossnar för om den gör det tar det inte lång tid innan tänder flyttar plats. Och jag vill ogärna gå till en tandläkare i Asien, kan ju lätt bli missförstånd.. om man säger så!
Är därför överförsiktig än så länge och tuggar på sidorna, men det glömmer jag väl snart bort..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0