Dålig uppdatering och lite såå

Vad hände med uppdateringar och täta inlägg!?
BORTA.



OM 1 VECKA FYLLER JAG ÅR!
20 ÅR :)

Jag och systemet kommer antingen bli goda vänner eller trötta på varandra..

Det är 24 dagar kvar till julafton, 31 dagar till nyårsafton och därmed 38 dagar kvar till PARADISET! :D
Hur härligt låter inte det?


Jag har precis kollat på Beck - Spår i mörker, den om tunnelbanebarnen :) och nu ska jag skriva ett "Reseschema" av något slag till pappa, han vill ha koll på när och var vi befinner oss under resan, på ett ungefär iallafall:)


Fick även ett sms från Svea Vaccin idag att det var dags för min andra spruta, det får väl bli i nästa vecka någon gång!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0