Lördag, aa.

Gårdagen spenderades hemma hos mig, jag skulle ljuga om jag sa att jag hade oerhört roligt faktiskt!
Men grejen är den, att jag inte kände mig bekväm med så mycket folk hemma, sprang runt och vaktade typ och städade samtidigt, så var inte direkt avslappnad..
Mycket dricka blev det inte heller, men det är ju faktiskt bara positivt. Speciellt dagen efter! :)

Jag var duktig och ställde mig och städade klockan halv 5 i natt också :)

Det blev lunchdejt på donken med Kuttis, Kickoo och Björnen samt lite julklappshandling under (stress?),  vi var trötta och ville hem :p


Ikväll blev det lungt, sköönt! Har umgåtts med Kuttis, vi har haft filmkväll. Har dock lite kramp i skinkorna efter att ha suttit aningen obekvämt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0