Mittimellan onsdag och fredag

Dagen efter dagen och dagen innan den andra :)

Jag vill inte skryta va, men jag är oootroligt smidig! Eller..nää!
Jag hade morgondagen planerad in i minsta detalj, typ..förutom att jag inte hade hyrt lokalen än.
Jag ringer till Sörgården, men dem lägger om golv och hyr inte ut. Ringer till Norrgården, som hade ändrat reglerna och man får inte längre hyra lokalen för fest och inte ha ljud efter klockan 22.00.
Jo, men det lär ju hända.
Men jag får ju faktiskt skylla mig själv som var ute så i sista sekund.

Men det löste sig ändå! :D

Nu sitter jag och dricker färskpressad apelsinjuice och oroar mig lite smått över visumsproblemet vi har.
Men snart orkar jag inte det längre... MYCKET ansträngande, så jag ska ta ett skumbad istället :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0