TARZAN, bland annat :) iiihihi

Tjejmiddagen hos Nadde var mycket trevlig, råkade bli mycket dricka dock eftersom vi körde tequilarace några gånger ;D Men det är så det kan gå!

Spenderade natten på hemlig adress, vaknade tidigt och begav mig hemåt för att möta upp Johanna, vi hade nämligen en inplanerad julbakar-dag igår.
Det gick nästan galant :) 90 lussebullar. Dock väldigt lite av resten, haha!
Vi borde ha gjort dubbel sats.

Sedan sov jag där och vi såg på TARZAN, hihi.



Hennes katt är gullig, vill jag bara tillägga :)


Och idag blev det en titt på julmarknaden, som var till bådas besvikelse. Sedan en tripp till Täby för att handla klart julklappar!
Såååå, julklappar - CHECK

Och tillsist, middag hemma hos syster Marie.
Dillkött bjöds det på, gottigott.

Hejdåå, nu ska jag göra något annat. Sova exempelvis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0