Försök till att skaffa information om visum :)

Idag gjorde jag ett försök att ringa till Sveriges ambassad, men det var ju lättare sagt än gjort.
Jag hittade inget nummer, fick istället ringa 118 118 och blev inte klokare för det!

Fick då numret till Utrikesdepartementet - En man svarar och jag trodde han var grovt förståndshandikappad för att döma av hans sätt att prata. Han lade dessutom på utan att säga hejdå :P

Så eventuellt på måndag eller tisdag får jag ta och gräva fram numren till alla länders ambassader, för jag måste tydligen ringa till ALLA.

Jag har fortfarande ont i halsen och kunde knappt sova på hela natten. Somnade nog närmare 5...drygt!!
Nu ska jag och Kickoo äta grönsakssoppa med söttbullar, maahaha :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0