25 februari

Idag har jag hunnit med MYCKET!
Nää, nu ljög jag faktiskt, jag har inte gjort mer än vanligt;)


Men jag har iallafall:
* Fikat med Kickoo och Emelie(eller kollade snarare på, köpte ingenting!)
* Jag har städat rummet, litegrann!
* Jag har bokat in Jojjo till Cypernresan

* OCH, här kommer dagens goda gärning..Jag har diskat, rensat kylen och städat köket!

Snällt av mig:)

Angående Cypern, det har blivit några ändringar!
Vi bokade om resan, skulle från början ha åkt den 2 augusti..men vi upptäckte att 9 augusti var billigare:)
Och Kuttis ville och hänga på..nu när hon har fått jobb och grejer. Kanonkul!
Och sen ville även Jojjo hänga med, så gänget växer;)


Rätt INTE-dålig bild!:)

Kolla vattnet, kolla stranden, kolla vattnet igen!

UNDERBARA LAND!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0