Alla har vi drömmar:)

Det stämmer ju alldeles utomordentligt bra, alla har vi ju drömmar..saker man vill se, saker man vill göra!;)
Jag har många drömmar.
Det finns biljarder saker jag vill göra, se & upptäcka:)



Jag vill dyka, alltså på riktigt..bland korallrev
Jag vill hoppa BungyJump, alltså på riktigt..från en kolosalt hög bro

 Och sist men inte minst..

Jag vill simma med delfiner;)

Det har jag velat sedan jag var på Kolmården, 7 år gammal och en liten flicka fick simma med delfinerna i Akvariet eftersom hon fyllde år, jag kommer ihåg att jag blev jätte ledsen och hatade min födelsedag!

December är ingen bra månad för att få simma med delfiner;)
(Så gör inte barn i Mars, det kan bli många tårar på Kolmården)

 

Och mycket, MYCKET mer..

men vad säger man!?
Man kan inte avslöja allt, det skulle vara tråkigt om man visste allting!;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0